LUTSENKO AND PARTNERS COMPANY
Основні практики: кримінального права, M&A, супроводу і захисту бізнесу, а також:
податкового планування і супроводу угод

01004, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 12

10003, м. Житомир, вул. Перемоги, 10, оф. № 214

Запис на зустріч по тел: +38 (098) 447-55-45

email: vasilijlucenko@gmail.com

Ми працюємо: Пн., Вт., Ср., Чт., Пт. з 09:00 до 18:00. Сб., Нд. - за домовленістю

7 років досвіду
527 виграних справ в судах
254 зареєстрованих компаній

Запитання юристу онлайн

Звертатися до юристів можна з будь-якого юридичного приводу. Для цього вони і відповідають на запитання громадян тепер і в режимі онлайн. Зв'язатися з юридичним консультантом дуже просто: перейти в рубрику «контакти» і написати повідомлення. Фахівець зв'яжеться з відправником повідомлення в будь-якій зручній формі: надіславши відповідь по імейлу або ж зателефонувавши по телефону. Зрозуміло, що для цього необхідно в повідомленні залишити свої контактні відомості (номер телефону чи адресу електронної пошти).

Багато хто, коли задає запитання юристу онлайн, цікавиться і такими нюансами:

  • Хто відповідає?

Секретарі та інші офісні службовці юридичної компанії займаються виключно адміністративною роботою. А на запитання відповідають лише юристи.

  • Як швидко можна отримати відповідь?

Юристи - теж живі люди, тому питання, задане в 3:00 години ночі, швидше за все, не буде розглянуто миттєво. Звертаючись за консультацією протягом робочого дня фахівці намагаються відповідати відразу по мірі надходження і складності питань.

  • Навіщо юристи відповідають питанням на питання?

Якщо людина чогось не знає або не повністю розуміє суть проблеми, то це нормально. Через це поставлене запитання юристу онлайн не завжди коректно викладено, тобто, або не розкриває всіх нюансів (відповідно, вимагає деяких інформативних доповнень), або неправильно сформульована думка, тому у юриста виникає необхідність уточнити саму суть, а саме: зрозуміти, чого конкретно хоче запитувач. Тому консультанти і задають зустрічні питання.

  • Іноді людина не знає, як правильно запитати через те, що питання передбачає розуміння деяких аспектів, зазначених у документах. У таких ситуаціях часто з'являється потреба у відправці документів. Як це зробити?

Логічно, що відправляти фото документів ММС-кою неправильно, фдже немає впевненості в якості зображення. Найоптимальніший варіант - надіслати відсканований документ електронною поштою або в повідомленні викласти суть вмісту документу.

Можна, але будь-які відповіді та поради будуть дані згідно з українським законодавством, тобто, якщо проблема стосується законів України, включаючи міжнародне право, то фахівець завжди готовий допомогти.

Не важливо, з якого питання людина звертається до юриста. Головне, що відповідь на нього дав дійсно, професіонал. А судячи з інформації, викладеної в інтернеті - всі фахівці. А як справа стосується врегулювання реально існуючої проблеми, так починають виправдовуватися тим, що така ситуація виходить за рамки компетенції надаваних послуг. А людині необхідна реальна допомога, яку здатні надати грамотні юристи нашої організації. Запитуючи нас, ви завжди швидко отримаєте професійну відповідь з чітким поясненням всіх деталей та потрібних шляхів їх вирішення, а також ймовірні перспективи кожної дії.

,..
56
компаній на обслуговуванні
32
компанії на юридичному обслуговуванні
17
компаній на бухгалтерському обслуговуванні