LUTSENKO AND PARTNERS COMPANY
Основні практики: кримінального права, M&A, супроводу і захисту бізнесу, а також:
податкового планування і супроводу угод

01004, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 12

10003, м. Житомир, вул. Перемоги, 10, оф. № 214

Запис на зустріч по тел: +38 (098) 447-55-45

email: vasilijlucenko@gmail.com

Ми працюємо: Пн., Вт., Ср., Чт., Пт. з 09:00 до 18:00. Сб., Нд. - за домовленістю

7 років досвіду
527 виграних справ в судах
254 зареєстрованих компаній

Реєстрація змін

Внесення будь-яких змін у діяльність організацій вимагає їх реєстрації. Для здійснення всіх необхідних операцій в засновницьких документах юридичною особою необхідно подати або надіслати поштою з вказівкою вкладення такі документи:

  • заповнену реєстраційну картку,яка дозволяє проводити державну реєстрацію змін до установчих документів;
  • оригінал, нотаріально завірена копія рішення про внесення змін в документах, підкріплена свідченням про прийняття рішення на внесення змін;
  • оригінал установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію із внесенням змін, які діють з моменту їх надання або ж копія, що підтверджує справжність оригінальної версії;
  • зміни до установчих документів юрособи в двох примірниках, що мають вигляд окремих доповнень;
  • нова редакційна засновницька документація у двох примірниках;
  • оригінал офіційного підтвердження про внесення реєстраційного збору за створення державної реєстрації змін до установчих документів.

По суті, державна реєстрація змін - не складний процес, єдиний недолік всіх дій - тривалість і метушливість їх здійснення, особливо, якщо мова йде про зміни пов'язані зі зменшенням статутного капіталу юрособи. У цьому випадку перелік документів трохи збільшується:

  • документ про внесення плати за розголос необхідного повідомлення в друкованих ЗМІ.

Якщо ж зміни стосуються засновницького складу, то додаються ще деякі види документів:

  • оригінал рішення про вихід юрособи з засновницького складу;
  • заяву, заповнену фізичною особою з юридичного складу;
  • документи, що підтверджують перехід або передачу засновницької частини в статутному капіталі підприємства;
  • рішення компетентної особи юрособи про вихід засновника із засновницького складу юридичної особи, передбачене засновницькими документами юрособи або законом.

Державна реєстрація змін може бути обумовлена низкою причин, тому і всі процедури, і види документів залежать від типу змін.

Реєстрація змін може здійснюватися як власне юридичною особою, так і іншою особою, якій доручається дана задача. Якщо ж юридична особа не має можливості самостійно впоратися з необхідними реєстраційними діями, то довіряти їх здійснення необхідно особам, з якими укладається письмова угода в двосторонньому порядку про надання ними послуг, в іншому випадку, довести що-небудь буде неможливо.

«Юридична допомога» самостійно вирішить всі питання, пов'язані з державною реєстрацією змін будь-якого виду. Від юридичної особи потрібно лише телефонний дзвінок або повідомлення по електронній пошті про бажання укласти договір (у двох примірниках: один залишається у клієнта, інший - у виконавця) про співпрацю.

Замовити реєстрацію змін

...
56
компаній на обслуговуванні
32
компанії на юридичному обслуговуванні
17
компаній на бухгалтерському обслуговуванні