LUTSENKO AND PARTNERS COMPANY
Основні практики: кримінального права, M&A, супроводу і захисту бізнесу, а також:
податкового планування і супроводу угод

01004, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 12

10003, м. Житомир, вул. Перемоги, 10, оф. № 214

Запис на зустріч по тел: +38 (098) 447-55-45

email: vasilijlucenko@gmail.com

Ми працюємо: Пн., Вт., Ср., Чт., Пт. з 09:00 до 18:00. Сб., Нд. - за домовленістю

7 років досвіду
527 виграних справ в судах
254 зареєстрованих компаній

Реєстрація підприємств

З кожним роком кількість перспективно мислячих людей, які бажають реалізувати свій потенціал, розпочавши свою прибуткову справу, збільшується. Але на шляху до створення своєї організації доводиться стикатися із законодавством, яке і визначає норми і порядок дій. При цьому не можна нехтувати послугами та консультаціями юриста, так як це може вилитися в дзвінку монету. Про те, як правильно створити свою приватну фірму, пройшовши всі етапи, починаючи від реєстрації як юридичноїособи та аж до відкриття власного банківського розрахункового рахунку, Вас докладно і кваліфіковано проконсультують наші співробітники.

З чого починається реєстрація підприємств?

Першим кроком на шляху до створення фірми є її реєстрація в Єдиному державному реєстрі. Пройшовши перевірку поданих для реєстрації документів в державній адміністрації за місцезнаходженням юридичної особи, засновник повинен оформити і отримати виписку з Єдиного державного реєстру. Документи заповнюються державною мовою. Однак вже як кілька років в силу увійшло нововведення, яке дозволяє провести реєстрацію в електронній формі через Реєстраційний портал в онлайн режимі.

У день реєстрації підприємства державний реєстратор подає відомості з реєстраційної картки в ряд інстанцій щодо ведення статистики і контролю доходів та зборів, наприклад в Державну службу статистики, податкову інспекцію, пенсійний фонд, фонд соціального страхування. При цьому вибирається найбільш підходяща для майбутнього підприємства форма оподаткування.

Від недавнього часу на законодавчому рівні були прийняті зміни, внаслідок яких печатка більш не є обов'язковим атрибутом юридичної особи, тобто обзавестися печаткою з найменуванням та ідентифікаційним кодом засновник може за власним бажанням.

Для повноцінної роботи по закінченню вище перерахованих дій юридична особа відкриває банківський рахунок, за яким планується здійснювати всі грошові обороти і зберігати грошові активи.

Однак, у державних органів може знайтися безліч підстав і відмовити в реєстрації. У такому випадку можна оскаржити це рішення або подати документи на повторну реєстрацію. Але витрати за першу спробу реєстрації ТОВ вам ніхто не відшкодує, тому найкраще робити все з першого разу, попередньо підготувавши необхідну базу документів і виключивши всілякі помилки і двічі перевіривши. Ось тут і виникає необхідність у допомозі досвідченого юриста.

Наша юридична компанія надасть Вам якісну допомогу в реєстрації та ліквідації юридичних осіб, а також всі необхідні консультації у цих питаннях.

Для створення ТОВ зателефонуйте нам, а наші юристи та адвокати візьмуть на себе всі правові тонкощі.

Будемо раді співпраці!

Юридичні послуги Послуги юриста

56
компаній на обслуговуванні
32
компанії на юридичному обслуговуванні
17
компаній на бухгалтерському обслуговуванні